Headerbild

Hyra / Låna

KMK har en del utrustning som vi hyr eller lånar ut.

Flyttsläp,

Totalvikt släp, 1000kg. Lastvikt 440 kg.
Släpet lånas endast ut till klubbmedlemmar! Vi tar en drift&underhållskostnad om 200 kr/dag. Släpansvarig tillsvidare, Crister Nystrand 0737-190100.

Släpet står på inhägnat område, Formgatan 2. Kontakta Crister för bokning/hämtning/lämning. Bokningskalender

Toalett/Duschvagn, (obromsat släp, 30km/h, vikt ca 1600kg)
3st separata wc/duschdelar, handikappanpassat med ramp upp och större dörr - Hyrs inte ut i nuläget, i väntan på ny wc/duschanläggning vid Valla Raceway. (Bokningskalender)

Tävlingsledning / sekretariatsvagn. (Bromsat släp, 80Km/h, Totalvikt 1470kg)
Kan hyras ut efter förfrågan - kostnad beroende på hyreslängd.
Kontakt, info@kmk.nu

Bokning av klubblokalen, Lövåsvägen 18. Fullt utrustat kök, kyl/frys, spis och diskmaskin. Porslin för 40 kuvert. (Max antal i lokalen 50 personer).
Projektor och storbildsskärm, WiFi, konferens/utbildning / skolsittning 24st platser.
Uthyres i första hand till klubbmedlemmar. Kostnad beroende på längd och aktivitet. Förfrågan till info@kmk.nu - Bokningskalender

Adress

Katrineholms MK Lövåsvägen 18, nb 64147 Katrineholm